What are you looking for?
pátek 19. června 2015

CHASING THE TRAIN

1a

Dnešní focení s Elizou nám uplně sedlo do nálady, mě jsme fotily na kraji nádraží, jakobych byla na odchodu a Elizu zas s různejma pózičkama, co jí totálně definujou - počkejte si na její článek! Já jsem na nádraží chtěla fotit už hrozně dlouho a dnes to bylo prostě ono. Je to ironie, ale místo abych si teď užívala postátnicovej klid, tak se kazí i to, co by mě ani nenapadlo, že se může pokazit a navíc i to počasí je věčně ubrečený. 
Protože ale konečně zrovna chvíli nepršelo, mohla jsem vytáhnout tyhle nový Tomsky, do kterejch jsem se zamilovala nejdřív na první pohled a pak znovu na první obutí, jsou to neskutečný bačkůrky, kam se hrabou jakýkoliv sportovní boty! Nejvíc se mi ale líbí jejich projekt (jako obvykle u takový věcí :D), dělá mi hroznou radost, že to není jen o tom kupovat a kupovat, ale kromě toho, že já mám nový boty, tak je má i jedno dítě, které je potřebuje (třeba k tomu, aby vůbec mohlo chodit do školy). Toms totiž propojuje businness a charitu a podle mě je to jedna z nejlepších cest, jak pomáhat a já jsem ráda, že se do toho můžu takto zapojit a šířit to i dál! Tyhle boty za to totiž rozhodně stojej a nikdy bych nelitovala jejich pořízení! Naopak zvažuju ještě jejich růžovou variantu :D Outfit jsem k nim zvolila čistě jednobarevnej, abych nechala vyniknout právě botkám a prostředí. Kromě toho taky můžete vidět novou kabelku ze slev z Reserved, dnes jsem si šla ještě pro šedou a už jí neměly...
Co vy a Toms, znáte? Máte? Chcete?


2 3 4 5 5a 6 7 8 9 Trench, sweater - H&M / pants - MANGO / bag - RESERVED / shoes - TOMS via URBANLUX

Add your comment

  1. pekne:)) tomsky jsem si dneska akorat koupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky se opravdu moc povedly a outfit samozrejme taky!

    www.changingroom.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny botky, potrebovala bych neco takovyho a kor, kdyz pises, ze jsou pohodlny. Akorat- ty odreny a zalepeny nozicky nejsou od nich, doufam? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee, to jsou prave ironicky ze sportovnich bot :D

      Vymazat
    2. :-D diky, uz jsem se lekla. Tak at se bebina brzo zahojej.

      Vymazat
  4. fotky jsou uzasne! a hlavni ten outfit je proste dokonalej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi tak strašně roztomilá! :) Nad botkama taky uvažuju, jen si nejsem jistá jestli by mi sedly.

    OdpovědětVymazat
  6. Pozadí nádraží je super nápad, boty jsou pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky sú naprosto dokonalé! :)

    baribircak.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Odpověd na tvojí otázku je - chci. A to už od doby, co jsem se zapojila do instagramového nápadu TOMS (fotky bez bot). Vždycky mě takové věci přitáhnou. Udělám radost sobě a pomůžu někomu. Takových projektů by mělo být více :)

    Jinak ti to moc sluší a ta jednobarevnost dala skvěle vyniknout botám :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tomsky miluju, jsou to nejpohodlnejsi boty ever! :) mam cerne krajkove a chtela bych si poridit minimalne jeste jedny :) a outfit jako vzdy pecka :*

    OdpovědětVymazat
  10. krásná kabelka, Domi :)

    http://www.shoesmaniac.cz/2015/06/giveaway-shein-120-usd.html

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné prostředí na focení a perfektní outfit k tomu! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. kabelka se mi libi tvarem, velikosti i barvou, taky by se mi takova hodila, protoze mam jen cernou, hnedou a ruzovou, ale v tyhle barve zadnou .. jinak toms mam , od minuleho leta a jsou uzasny ! :) mam ale jako ty vzorovany - ruzovo-cerno-bily (jeste s vice barvama), takze mi nekdy dela problem je zkombinovat .. uvazuju i nad jednobarevnyma, protoze jsou proste jak backurky :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  13. Toms jsou skvělé. rozhodně chci. jenom nějakou dobu bude trvat vydělat a našetřit 1600..
    outfit pěkný, ale myslím, že boty by vynikly lépe s tmavými barvami, v těch světlých se ztrácejí
    prostředí je super'

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se ty boty zase strašně nelíbí! :D Ale ta myšlenka ,,Boty pro mě - Boty pro dítě co je opravdu potřebuje" je chválihodná a opravdu hodně se mi líbí. Ale zrovna tyhle boty si kůli tomu kupovat nebudu. Jsem sobec a chci, aby se mi to co mám na nohou líbilo. Pocit, že díky mě má děcko nové boty by mi asi nestačil. Radši jim pošlu peníze přes nějakou světovou organizaci a koupím si boty, z kterých budu mít radost. :) Ale ty tvoje vypadají pohodlně, to jó. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ten nápad mi přijde super a celkem bych i uvažovala to podpořit, ale ty boty se mi vůbec nelíbí :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za všechny komentáře ❤